2025-03-28 nap bejegyzései

Felső tagozat mesemondó versenye 2025

2025. 03. 24-én rendeztük a felső tagozatos diákok mesemondó versenyét. Ezen a jó hangulatú délutánon a zsűri (Gáspárné Pankotai Erika, Kissné Medve Anita, Milotai-Kiss Ildikó, Molnárné Pelei Andrea, Pál Máté) külön értékelte az 5-6., illetve a 7-8. évfolyamos tanulókat. Örömünkre szolgált, hogy nagyon változatos népmesékkel örvendeztettek meg minket. A gyerekek érdeklődéssel hallgatták egymás tanító célzatú, vicces népmeséit.

Eredmények:

5-6. évfolyamon:
I. Balázs Noémi 5. c
II. Farkas Flóra 5.c és Budai Gyula Áron 5. a
III. Király Panna Alexa 5. a és Nagy-Spanyol Emma 5. a

7-8. évfolyamon:
I. Kiss Milán 7. a
II. Fangli Viktória 8. c
III. Sós Laura 7. a és Nagy-Spanyol Dániel 7. a

Felkészítő tanárok: Kissné Medve Anita, Molnárné Pelei Andrea, Pál Máté

Konyáron a III. korcsoportban Balázs Noémi, a IV. korcsoportban Kiss Milán képviseli iskolánkat!

Gratulálunk minden versenyzőnek és felkészítő pedagógusaiknak!

A bejegyzés megosztása:

Mit rejt az erdő?

Március 26-án, szerda délután került sor a „Mit rejt az erdő?” című rajzpályázat értékelésére. A díjátadón közel 40 tanuló vett részt, akik előzetesen hosszú órákat töltöttek azzal, hogy elképzeléseiket vizuális formába öntsék. A zsűrinek nem volt könnyű dolga, hiszen az eszközhasználatot, technikát, kompozíciót tekintve igen kreatív alkotások születtek. Az alkotásokból készült kiállítás március végéig megtekinthető az iskola aulájában.

Eredmények:

Első kategóriában, az 1-2. évfolyamos munkák közül
I. Drigán Zoltán (2. b osztályos tanuló)
II. Kállai Zselyke (2.a osztályos tanuló)
III. Szabó- Csige Áron (2.a osztályos tanuló)

Különdíjban részesült: Fazokán Bianka és Fekete Gréta (1. a osztályos tanulók)

Második kategóriában a 3-6. évfolyamos munkák közül
I. Szilágyi Fanni (4.a osztályos tanuló)
II. Szabó Zselyke és Tökölyi Ilona (3.a osztályos tanulók)
III. Disznós Dorina (3. a osztályos tanuló)

Gratulálunk minden tanulónak, szüleiknek és a felkészítő pedagógusoknak!

A bejegyzés megosztása: